Ako sa Máša a medveď dostali na ľad – časť #1

Pripravili sme si pre vás, našich verných fanúšikov, sériu krátkych článkov, aby sme vám priblížili to, ako sa celá táto myšlienka zrodila, ako sa snažíme urobiť maximum pre to, aby vás naša šou ohromila a ako o Máši a medveďovi už aj snívame. 🙂

Na začiatku bol nápad

Ako sme sa dozvedeli o Máši a medveďovi? Nuž, rovnako ako vy. Niektorí z našich kolegov majú deti a táto ruská rozprávka pre nich bola takpovediac  „povinnou výbavou“. Tí, ktorí ju nepoznali, si ju rýchlo zamilovali. Vedeli sme, že takmer každé dieťa a každý rodič Mášu a medveďa poznajú a milujú. Chceli sme však priniesť niečo iné, špeciálne, čo ocenia aj nároční fanúšikovia takej skvelej rozprávky, akou Máša a medveď určite je. Keďže časť nášho tímu už mala skúsenosť s prípravou ľadovej šou Mrázik na ľade, a v posledných rokoch si tento druh podujatia získava stále viac priaznivcov, rozhodli sme sa priniesť Mášu a medveďa práve vo forme ľadovej šou.

Licencovaná značka Máša a medveď

Na úvod sme si urobili dva malé prieskumy. V prvom sme zistili, že sme vôbec prví, komu napadlo prísť s ľadovou šou na motívy tejto modernej ruskej rozprávky. V druhom sme si chceli overiť, či je aj na Slovensku rozprávka Máša a medveď taká populárna ako v zahraničí. Ukázalo sa, že áno (a dokazuje to už viac než 12 000 predaných lístkov 🙂 ) a to nás presvedčilo, že náš nápad zaujme. Nebolo to však také jednoduché. Máša a medveď je značkou, na ktorej použitie je potrebné získať licenciu. A tak sme sa pustili do zdĺhavého no napokon úspešného procesu získania potrebnej licencie. Komunikovali sme so zástupcami tvorcov rozprávky z ruskej spoločnosti Animaccord ako aj s dánskou licenčnou spoločnosťou INK, aby sme po takmer roku vyjednávania a dohadovania napokon dostali ten vytúžený súhlas. Projekt Máša a medveď na ľade sa teda mohol rozbehnúť naplno.

Zdieľajte s priateľmi:
 

Komentáre